lørdag, 30. juli, dag 211

I dag og til næste lørdag er det planlagte indlæg med billeder, som jeg tog i Tjekkiet. Jeg kører over på den anden side af Jylland og holder en uges ferie ved Vesterhavet - derfor vil der ikke blive svaret på mails og kommentarer. Hav det godt så længe :-)
(Jeg er spændt på, hvor mange indlæg, der egentligt kommer - nu har jeg siddet i en halv time og prøvet at planlægge indlæg, og det duer ikke... Men hvis det ikke virker, så får I billederne, når jeg er kommet hjem!)

5 kommentarer:

  1. Jeg håber det er okay at jeg anbefaler din blog på min egen, ellers må du bare sige nej :) http://almagttilfantasien.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fantastisk billede - så smukt! :-)

    SvarSlet
  3. Flotte billeder du har! Jeg har selv lige startet en blog op med mine egne billeder :)
    Det kunne være fedt hvis du gad kigge forbi!

    - Nikolaj.

    http://nikolajhoejmose.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tusind tak!

    Nanna - selvfølgelig, tusind tak :-)

    Nikolaj - Mange tak! Jeg kigger da lige forbi med det samme :-)

    SvarSlet