torsdag, 9. juni, dag 160

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt det billede!! Kig forbi min blog jeg kører en give away :) www.inascandinavianstateofmind.blogspot.com

    SvarSlet
  2. nice billede! :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg bliver altid overrasket over hvor flotte og anderledes billeder du kan tage HVER ENESTE DAG! Tager du billederne hver dag eller er det indimellem nogle 'gamle' billeder? :)

    Kig forbi min nye blog, hvis du har lyst...
    hersidderjeg.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak :-)

    Helene - hvor er du sød! Engang i mellem er det billeder, som jeg har taget et par dage inden eller sådan. Det er svært at komme med et billede hver dag, som jeg er tilfreds med, så nogle dage har jeg slet ikke tid eller ideer. Desværre.

    SvarSlet