søndag, 15. maj, dag 135

Jeg har været lidt i tvivl, om jeg skulle uploade det her, for jeg er ikke specielt tilfreds med resultatet. Er åbenbart kommet til at trykke ned på mit kamera eller stativet, da jeg tog nogle af billederne, så derfor rykker det sig lidt en gang i mellem, og det er jo absolut ikke meningen. Og hvorfor så uploade det? Jeg har ikke lige nogle ideer til andre billeder i dag, og jeg brugte langt tid på at tage billederne. Håber, at I kan leve mere med det, end jeg kan :-D

5 kommentarer:

  1. Ja, det er ret fedt og egentlig meget kreativt fundet på :)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det!! Virkelig fedt lavet :D

    SvarSlet
  3. Mega fedt billed, og væggen blev da super flot!:-)

    www.najaolesen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Det er fedt at I kan lide det, når jeg ikke selv er helt tilfreds :-)

    SvarSlet