torsdag, 10. februar, dag 41

7 kommentarer:

  1. Super fine smykker :) Hvor tager du altså nogle pæne billeder. Kan godt lide at din blog er så anderledes!

    SvarSlet
  2. Hej Alberte! Jeg er helt vild med din blog, og ideen om, at tage billede hver dag :)
    - Men jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Redigerer du i dine billeder? Overvejer nemlig stærkt at købe det samme kamera som dit, hvis det tager sådan nogle lækre billeder :)

    SvarSlet
  3. Det billede kan jeg egentlig ret godt lide!

    SvarSlet
  4. Det er nogle kreative, flotte, billeder du tager. Du gør meget simple ting smukke .. I like!

    youmustbeafairytale.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fantastiske billeder!

    Jeg har skrevet om, anbefalet og linket til din blog her: http://impossibleisnothing-dea.blogspot.com/2011/02/om-luft.html

    Jeg har også lånt nogen af dine billeder. Hvis du har noget imod det, skal jeg selvføllgelig nok fjerne dem :-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak! :-)

    Clara - Hej! Mange tak! Ja, det gør jeg, jeg redigerer for det meste mine billeder i Photoscape. Men der er selvfølgelig også nogle billeder, der ikke er redigeret :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint, egentlig. Jeg kan slet ikke huske hvornår du tog det<3

    SvarSlet