tirsdag, 1. februar, dag 32

5 kommentarer:

  1. flot komposition, dejligt billede! :-)

    http://www.mariesr-photography.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. kan du ikke skrive et link til det sted hvor du downloadede Photoscape? :)

    - Elsker, elsker din blog:)

    SvarSlet
  3. Hep frk. Alberte. Har lige nævnt din blog og dig i indlæg. Og lånt et par billeder (de er mægtigt flotte) i den sammenhæng, credited & med link selvfølgelig, men hvis du helst ikke vil have dem videre ud i bloglandet, så siger du bare til.

    SvarSlet
  4. Hej Alberte.
    Jeg har længe læst din blog, og savlet over dine billeder.
    Ville bare høre hvad du bruger til at redigere dine billeder i, og hvad hedder den effekt du har brugt til det billede her?
    Caroline
    tekstertilverden.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak :-)

    Mathilde - Tak! Det er ret langt tid siden, jeg downloadede det, så jeg kan desværre ikke huske hvor det var :-)

    Caroline Lund - Jeg bruger Photoscape, og der er mange forskellige effekter på det her billede, men jeg ved i hvert fald, at der er brugt en effekt, der hedder Agfa :-)

    SvarSlet