onsdag, 2. februar, dag 33

    now playing: Warpaint - Billie Holiday

5 kommentarer:

  1. Hej igen. Jeg har lige læst din kommentar på det indlæg, hvor du er nævnt. Og svaret også. Ingen er sure (hvis vi er lidt gnavne, er det på nogen helt andre typer - det har ingenting med dig eller din blog at gøre) :) Dine billeder er mægtigt flotte, og dejligt at vide, at du også snupper en burger engang imellem.

    SvarSlet
  2. Jeg er lige blevet fast læser. Synes rigtig godt om din blog! (-:'

    Tjek gerne min blog (min meget nye blog): www.sofiesroad.blogspot.com

    SvarSlet
  3. HOLD K*** DINE BILLEDER ER GENIALE. Seriøst! Jeg er begyndt at tage mange flere billeder af mange flere ting efter jeg har set dine billeder!
    Tjek eventuelt min blog http://helenas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Li Ma - Haha okay :-D Jeg har også svaret på din blog :-)

    Helena og Sofie - Tusind tak :-)

    SvarSlet