lørdag, 19. februar, dag 50

4 kommentarer:

  1. Elsker din blog!
    Det er vildt fedt at vide at der er et nyt indlæg hver dag, og glæder mig altid til at se hvilke billeder du har taget (:
    Du er utrolig god til at tage billeder!
    Følger dig nu(:

    rixogmill.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hejsa!

    Først skal du lige have kømpe roser, for denne seje blog.

    Jeg overvejer stærkt at købe et canon eos 1000d, som du jo har! Derfor tænkte jeg om du ikke kunne give en anmeldelse af kameraet. Fordele, ulemper osv.

    Hilsen Emma

    readmorebooksthanblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. wauuuuu...din blog er for sej:) jeg syntes altså at du er VIRKELIG god hehe og så er det forskelige ting som du tager bileder af:) det er fedt hehe:)
    /Rose

    SvarSlet
  4. Hvor er I søde, tak! :-)

    Emma - Tak! Jeg vil da godt lige se, om jeg kan brygge et indlæg om mit kamera sammen :-)

    SvarSlet